5052021505 |
Metodologies actives |
2017-2018 |
Grup de treball. Secundària en general |
|
|
|
2/5/2018 - 27/6/2018 (30 hores) de 11:00h a h |
|
INS Carles Rahola i Llorens |
|
c. Joan Miró i Ferrà, 10 (Girona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gironès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2018 - 29/01/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Elaboració d'un document de centre on es recolliran totes aquelles innovacions pedagògiques que evidencien una millora significativa en l'aprenentatge.
|
| |
Objectius |
1 Incorporar pràctiques educatives de referència al centre. 2 Difusió de les experiències educatives dels professors participants a l'Eramus+ curs 16-17. 3 Integrar les vivències professionals de professors externs.
Compartir innovacions metodològiques
|
| |
Continguts |
Projectes amb els quals ja s'està treballant al centre.
Metodologies innovadores emprades per professors del centre.
Coneixements de noves metodologies apreses per professorat que ha participat a l'Erasmus+.
Apendre a base de problemes, flipped clasroom, treball competencial, treball per projectes.
Treball en equip, exposicions orals i projectes interdepartamentals.
|
| |
Formador/a |
Enric Figueras Serrat
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
-Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
-Disseny i aplicació d'una pràctica d'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
E-mail |
se-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
02/05/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 2 |
dilluns |
19/03/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 3 |
dilluns |
07/05/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 4 |
dilluns |
28/05/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
27/06/2018 |
1600 |
1900 |
|
| |